Minikalparslan Kızlar ben bestiron kullanıyorum memnunum ama sidefer nasıl bu bitince sidefer mi alsam acaba hangisi iyidir 🤗
Nairobi Sağlık ocağının verdiği damla ve bestiron kabızlık yaptı bebeğime. Bebeğim 4.5 aylık. Yarın sidefere başlıyoruz. 7 kg şuan. Günde kaç damla vermem gerekiyor? Fikriniz var mı
zeytinlikek Gizem_27 oğlum 10 aylık sadece 1 ay kullandım. Kullanmadan önce kan tahlili yaptırmıştık kan değerleri iyiydi. Hastalanınca kullanmayı kestik. Kan ilacı hastayken vücuttaki mikrobu beslediğinden doktor kesin demişti. İyileşti ama devam etmedim. Gerek de görmüyorum.
Piremsesannesii Gizem_27 evet bencede ilk üç damla ile başlayın doktorunuzun iletişim numarası varsa veya hastaneden ulaşabilirseniz gene de danışmanızı tavsiye ederim.
Gizem_27 Piremsesannesii virusten dolayi gidemedik cogu doktorda poliklinik yapmiyor sanirim. Iste o yuzden ben suan minimum 2 ile baslayayim
ecem34 Gizem_27 aç karnına canım. İlk başta bende tereddüt ettim ama kilosuna göre verilince rahatladım
Piremsesannesii Gizem_27 aç karınla veriliyor ve diğer ilaçlarla aynı anda vermeyin biz hem d vitamini hem sidefer kullanıyoruz sidefer ilk aç karınla sonra yemek yeyince d vitamini olarak veriyoruz.