CanEl88 merhaba, ben de 5 hafta once dogum yaptim, benzerini yasadim maalesef, oncelikle tavsiyem sicak dus ile gogus masaji ve sicak havluyla goguslerinizi kompreslemeniz,
Bebislerimiz ilk dogduklari donemde cok guclu ememedikleri icin goguslerimizde sut birikiyormus, ben hemen sagma makinesiyle sagmistim ve 1 kasik bile ciksa siringayla bebegime vermistim,
Gogus uclariniz icin kendi sutunuzden birkac damla ile nemlendirip sagma islemini oyle yapmaya calisin, zor biliyorum ama mutlaka sagmalisiniz yoksa ates ve agri kacinilmaz oluyor, cok gecmis olsun🙏🏼