Slm kızlar bebeğim 15 günlük hastaneden eve geldim kusmuk kabusu başladı resmen bebeği emzirmek istemiyorum çok korkuyorum boğulucak diye her emdiktrn sonra kusuyor annr sütü ile besleniyor sütümde çok geliyor hastanede muayenede birşey çıkmadı doktor isterseniz kan idrar tahlili yapalım dedi kanı yaptık birşey çıkmadı idrarı yapamadık vermesi zor olduğu için varmı bizim gibi olan pskolojim bozuldu artık😔😔😔