Sibel3416 bana ne kayısı hoşafı ne baska bi se hic bise yaramadı dogumdan sonra sıvı yememe ragmen ekmek dahi yemedigim halde benim kadar kimse mahvolmamistir yırtılma oldu kabızlıktan dolayi kafamı duvarlara mi vurmadim neler neler yaşadım cok zor Rabbim kimseye yaşatmasın bunlari ilk dogumumda oldu simdi 15 gün once dogum yaptim sezeryan ile korkumdan doktora soyledim lavma istemiyorum diye yapmıyorum zaten gerek yok demişti şimdi ilk de yaşadığım için korkuyorum yine tabi ne ekmek ne baska seyler günün uc öğünü sadece corba ictim tekrar olucam korkusu var tabi doktoruma her ihtimale karşı bana kabizlik için bi ilac vermesini söyledim ve toz şeklinde bi ilac verdi suya katıp iciliyor harika içtim aksamina çıktım tuvalete yani demem o ki ilac da olsa hoşaf falan da olsa vucuddan vücuda degisiyor