Symcht Ben Almanyadayım canım. Burada hastaneye gitmiyorsun kontrole özel polikinliklere gidiyorsun bu sebeple virüs yüzünden biraz daha rahattı içim. Ama yine de tedirgin gittim. Eğer geçmiyorsa mutlaka götürün çünkü geçmez devam ederse beyin hasarı oluşturabiliyormuş. Ama 2-3 ay devam eder de geçmezse dedi.