Madecasol diye bir krem var ben ondan fayda gördüm. Ama lansinoh gibi değil direk emziremiyosun bebeği emzireceğin zaman mutlaka yıkaman gerekiyor kremi göğsünden. Yıkadıktan sonra güzelce kurula ve meme ucunu kendi sütünle ıslatıp yumuşat öyle ver bebeğe. Ve mutlaka alabilirseniz gümüş kapak tavsiye ederim benim de çok kötüydü. Kan hakkında da bilgim yok maalesef