Edanurusta Esenyurt devlet hastanesinde memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı? Doğumumu esencanda yaptım orada çocuk doktorumuz var ama ek olarak da devlet hastanesinde bir doktor istiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum ☺️
Ntugba Edanurusta devlette var mı bilmiyorum ama reyap ta ayşe yücel var mukkem mel bir doktor canım muayenesi 70 tl
Edanurusta Ntugba Esencan da olan doktordan da memnun kaldım ama her ihtimalde devletten bir doktor arayışındayım
MucizemGeldi Ntugba kesinlikle 👍🏼 Ondan önce ilk 2 ay Refika hanima gittim. Gebelik kursundan Ayse hanimi taniyordum cok tatli gelmisti ona gectik 😀
Ntugba MucizemGeldi refika hanıma da iyi diyorlar o nasıl bir tanidigim ona gitmek istiyor ben her ne kadar ayşe hanıma git desem de :)
Ntugba MucizemGeldi son zamanlarında tekerlekli sandalyeyle gelen bir hasta hatırlarsa o ben olabilirim serklaj olmuştum bebegimde erken dogdu
Ntugba Edanurusta canım esenyurt devlet epey kalabalık ve çok temiz değil istersen beylikdüzü devletten araştır orası daha temiz en azından bende hem özele hem devlete gidiyorum
Defneninannesi Edanurusta Yok reyap. Çocuğun işi acil oluyor yada çekiniyor insan o kadar insanın içine sokmaya. Hiç düşünmedim devleti. Allah’ta mecbur bırakmasın hiç.