Hulya_goktug Oğlum 9 aylık su için küçük biberon olur ya ondan kullanıyorduk ama alistirma bardagi oluyo ya onlardan almak istyrm önerebileceginiiz bi marka var mı kızlar
alyacinarmavi Hulya_goktug nuk nature sense ve lovi retro babyden çok memnun kaldım ben.birde munchkin mucize kulplu ve kulpsuzundan eltim çok memnun😊
baybmom Bence direk bardağa geçin küçük bebek bardaklarına. Uzmanlar bunun daha sağlıklı olduğunu söylüyor. Normal sulukta olur ama biberon tarzı alıştırma bardaklarından almayın bu aydan sonra
Hulya_goktug baybmom aslında onuda düşündüm ama ıcmiyo şuan bardakla dişi cıktı ya oynuyo resmen ya isiriyo bardağı 😁🙈
Sevdadoga Philips avent in ürününü kullanıyorum bebeğim sevdi kendi de kavrıyor kullanımı rahat geldi bana yalnız aynı üründen iki tane aldım birinin kapağı akıtıyor birininki akıtmıyor enteresan 🤷♀️
Deletedmom138 Hulya_goktug artık pipetliye geçebilirsiniz biz avent kullanıyoruz çok memnunuz damlama vs yapmıyor bundan önceki de avent di o da çok güzel di
Mommy_ Hulya_goktug Ek gıdayla birlikte chicco alıştırma bardağı almıştım ben gayet memnunum. Bir hafta sonra 10 aylık olacak artık aventin pipetli suluğuna geçmeyi planlıyorum. Sizin de 9 ay olmuş zaten pipetli bardak kullanabilirsiniz
Deletedmom138 Mommy_ aventin pipetlisi süper hiç damlatma yapmıyor oğlum yerden yere vurdu ama maşallah çok iyi