Zeynepmusab doktorlar ortalama 45 gün diyor iyileşme sürecine vücut yapısıyla alakalı biraz da bakımla her wc den sonra batigonla pansuman yap olabildiğince kuru tut benim 20 günde iyileşmişti dikişlerim ama hiç ağrım falanda olmadı çok şükür dikişlerden falan farklılık olabilir sabırlı olun daha çok yeni allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin evladınızı 😊