Merve33 yanlis olcmuslerdir kesin bizimde hastanede doktorun asistanı saf bı kızcağız hep yanlış ölçüyor, oğlum 1 aylikken 52 cm olcmustu dedim zaten 52 doğdu salık ocahinda 58 ölçtuler dedim ay pardon çocuğun ayağını uzatmamisim dedi ,2. Ay kontrolünde yine 58 ölçtü dedim sağlık ocağında 62 ölçtuler takmadı beni kiloyuda yanlış ölçüyor , sağlık ocağındaki hemşire bin ölçülerine güveniyorum evde benim olctugumle aynı çıkıyor