Melegmanjel Merhabalar 24gunluk oğlum var. Normalde emzırıyodum.fakat sarılık oldugu için doktorumuz bıze ek olarak mama önderdi. Sarılık gecene kadar hem emzirip hemde 2hafta mama verdım. Normalde 2gundur emmesine ragmen memeyı bırakıyo sıddetlı ağlamaya baslıyo sutum de var fakat mama verınce susuyor üstüne gene 3kere emıyor öyle uyuyor napmam lazım
Senaustunbas Melegmanjel allah kolaylık versin ilk sabır lazım benim kızımda öyleydi vermeyin aglasin durmadan göğsümüzü verin alışacaktır sabır lazım
Ninattanuvanza Melegmanjel ben de aynı durumu yaşadım kıyamadıkça mama vermeye devam ettim şimdi 40 günlük olduk halen mama ile besleniyor ve ben çok üzüzlütorum
YagmurKocer Melegmanjel bende ayni durumdayim. Dunden beri sutum azaldi, emmedigi icin. Artik sutumu cogaltmaya calisip pompalamayi dusunuyorum. Biberonla icsin ama anne sutu icsin yeterki. Doymadigi yerde mama veriyorym
Esoeso Biberon akışına alıştığı için olabilir eğer biberonla verdiyseniz mamayı kaşıkla yada kadehle vermeyi deneyin ya da eds sistemi var internetten onu araştırmanızı tavsiye ederim çünkü biberona alışan bebek bir müddet sonra emmeyi azaltıyor