myloves23 yazılıyor . Ben 155 i aradım bebeğimin mamasını almam gerekiyor izin talep ediyorum dedim . Bilgilerimi alıp belediyeden aranıldım gün içerisinden belediyeden gelip parasını vericem ve eczaneden istediğim mamayı alıp getirecekler eğer çocuklarınızın ihtiyacı varsa böyle yapabilirsiniz öncelikliğimiz onlar .