30 martta takibimiz vardı malum koronodan gidemedik 😏 30 nisan da gidicez inşallah aşımız da var. Kilosunu bilmiyorum o yüzden ama bezlerini kontrol ediyorum hep dolu alıyorum. Sürekli bi huzursuzluğu var gazını da alıyorum ama doymuyor mu diye düşünmeye başladım artık