Babyboy Kizlar 2 ay 22 günlük oğlum şu son dört gündür bitirdi beni uykusuzluğu geçtim artık o kadar huzursuz ki biberon ile besliyorum zorla ağzına koyuyorum ağlayarak yiyor deli ediyor beni. Bu durumda olan var mı yani atak falan mı yoksa daha çekecek miyim böyle ??
Lcy03 Babyboy gazi vardir belki allah yardimciniz olsun instagrammda ayseebe var o gaz dorununu nasil gecebileceni gösteriyor doktorunuza bi danisin
S_D Babyboy öncelikle sakin olmanızı tavsiye edeceğim. Bebek o atak olabilir vi derdi olabilir. Bebeğinizi gözlemleyin elini kolunu özellikle bir yere goturuyormu kulağına falan mesela. Yada yatisinda hareketlerinde bi farklılık varmı.
Ayvaaaaa Babyboy bende aynı durumdayım canım, kolikmiş bebeğim ve son bir haftadır ne uyuyabildim ne de karnımı doyurabildim. Geçecek deniyor umarım geçer, sütümü sağarak verenlerdenim ve bir günde toplamda 30 cc bile sütüm çıkmıyor 😔😥😢