Sevgili arkadaşlar kızım tadımları bitirdi. Bugün muz yumurta sarısı ve anne sütünü karıştırıp verdim. Yerken çok mutluydu çok sevdi. Yarım saat sonra uyudu ve uyandığı gibi bütün yediğini çıkarttı. Cildinde alerjik bir tepkime görmedim ama bu kusmuk işi de nereden çıktı?🤔 Yumurtaya ara mı vermeliyim? Alerjik bir durum olabilir mi?