Arkadaşlar 13 günlük bebeğim var.. ama sürekli meme de sürekli emmek istiyor.. sütüm var çok şükür çiş kakası da güzel.. memeyi ağzından çıkardığım zaman sanki hiç emmemiş gibi hemen meme aranıyor 🤦🏻♀️ Neden olabilir bu durum ? Gazını da rahat çıkarıyor daha bazen emerken altına kaka yapıyo