Defnemm22 bencede biz bile böyle yatıp kalkıyoruz her akşam çocuğun küpesini mi çıkartacağız Bence onun da rahat yapmaya hakkı var acelesi yok yani Üç Dört aylıkken falan çok yanlış annem benim ablamın kini deldirmiş şu an ablamın kulak deliği biri yukarıda biri aşağıda bir de iltihap kapmış o yüzden yani Annem diyor kesinlikle deldirme