umaydas 4 bucuktan sonra basladı bizimkide yakında tutmaya baslarlar sizinkilerde. Tutunca hersey güzel olmuyo ama 😂 Saçlarım dökülüyodu zaten, kızım tutmaya baslayınca 2 kat fazla gidiyo yoluyo cünkü 😂 Ayrıca herseye uzanıyo sehpadaki bardaga falan almayınca aglıyo 🤦♀️ Herseyi ama herseyi tutup agzına götürmek istiyo buda biraz yorucu oluyo 🤦♀️😁