Snmtt Hamileliğimin 30. Haftasından sonra sağ elimde karıncalanma uyuşma başlamıştı. Doğum yapalı 1 hafta oldu elimi hiç hissetmiyorum nerdeyse geçmek bilmiyor yaşayan var mı? Ne zaman geçer doktorum 72 saat demişti ama geçmedi😑