Nazlicicegim bebeğim doğduğunda kadın dogumcum ve cocuk doktorumuz şu cümleleri kurmuşlardı” bir bebeğin en iyi doktoru annesidir, çünkü anneler hem iyi gözlemcidir hem de içgüdüsel hisleri vardır “ , her çocuk uykuyu sevmez, tablolardaki şeylere uymayabilir ama yaklaşık değerleri yakalaması gelişimi ve annenin akıl sağlıgı için gereklidir ☺️