Dün akşam ekmek alcam diye kendini paralayanlar oldu sabah kendi ekmeğimi yaptım şimdi ekmekçi diye sokakta araçla geziyorlar aldım anlamıyorum millet ne kadar telaş yapmayı seviyor iki gün de ölecek halimiz yok (mama bez acil ihtiyaç gibi şeylerden bahsetmiyorum)🤔