Bir aylık bebeğim ve sürekli sancılanıyor uykusunda bile kıvranıyor çok yoruldum. Yediğime içtiğime çok dikkat ederim, Gaz damlası kullandık, rezene çayı içiyorum, her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum, omuzumuza başı koyup gezdiriyoruz, karnına masaj yapıyorum. Emerken bir yudum alıyor sancılanıp ağlıyor. Tuvaletini yapıyor tam rahatladı uyuyacak diyorum yine başlıyor kasılıyor kıvranıyor. Takatı bitiyor yorgunluktan baygın uyuyor çok üzülüyorum yoruluyorum bacaklarım dikişlerim sızlıyor, geceleri sinirleniyorum masum bebeği vurma isteği geliyor psikolojim bozuldu 😥 ne zaman nasıl geçer bu hali