Sum87 her cocuk yiyip yiyip kilo alacak diye birsey yok. Iyi ki de yok dusunsenize cocuk yemeyi seviyor ve yedikce aliyor yedikce aliyor. Onu gelir mi bunun. Sonra diyetisyen diyetisyen gezmek var. Benim oglumda zayif yiyor yemesi de iyi ama az aliyor bazi ay almadigi oluyor. Yapisi bu diyio gececeksin. Simdi tombik tombik olsun diyoruz ama ilerde cidden suan ki zayifligi hep avantaj olacak. Kilolu bebeklerde genelde zayifliyor ama kast ettigim sey her yedigi yarayan bir cocuk olursa bunun onunu alamazsin.