Arkadaşlar iş yerimde 9 kişide test sonucu positif çıktı onlardan birisşyle ben 1,5 hafta birlikte çalışdım. Perşembe günü sonucu positif çıktığının haberini aldım. Bende belirti olmadığı için test yapılmadı henüz. Ama iki gündür boğazım ağrıyo başım ağrıyo gözlerim yanıyor sanki. Bu sabahta yorgunluk var ve sanki hava alamıyorum. Doktorumu aradım ağırlaşırsam test için hastaneye yolluycam dedi. Bana sanki piskolojik gibi geliyor 🤔🤔 yakınında bu illeti kapanlar varmı belirtiler nelerdi veya acaba nezaman hastaneye gitmem gerekiyor? Kafam çok karışık ne yapmam gerektiğini bilmiyorum😩😩