Kızlar 5 gün once sezeryanla doğdu kızım. Doğduğunda emdi beni sütüm gelmemişti ama emiyordu hiç bırakmadan ilk üç gün . Malesef hastanede hemşirelerin baskısıyla sekeri düşer diyerek biberonla mama verdik. Ertesi günlerde de tuttu mememi. Sütüm geldi sağiyorum biberonla kızıma iciriyorum. Ama iki gündür memeyi almakta zorluk çekiyor. . Meme reddi değil gibi ama sanki kavrayamiyor veya süt gelmiyor güçlü çekemiyor. Sağınca çok iyi geliyor aslında sütüm dolu dolu ve süt akıyor. Ama kızım zorla tutturuyorum bir iki çekip ağlıyor geri bırakıyor. Biberonu kullanma diceksiniz biliyorum ama çok ağlıyor acıkınca kıyamıyorum gene biberonla veriyorum. Meme reddi yaşamaktan korkuyorum ne Olcak böyle neden böyle yapıyor anlamış değilim nasıl asarız biz bu sorunu? Yoksa biseyleri rayına oturtmak için cokmu erken davranıyorum