Merhaba anneler. Ekgıdaya yeni başlayanlar için post açtım. İlk tadımlardan sonra herkes tıkanıyor malum. Neyi karıştırsak ne versek, hergün aynı yemese gibi düşünceler ve bebek ilk olunca da fazla ince eleyip sık dokuyoruz :) günlük olarak herkes bugün şunu şunu verdim diye yazalım, hem fikir olur diye düşünüyorum kara kara düşünmeyiz en azından :)
ben bugün patates ve havuç haşlayıp karıştırdım . Öğleden sonra da meyveli yoğurt vereyim diyorum, tam öğün olarak vermiyorum henüz. 8-10 bebek kaşığı kadar yediriyorum