Merhaba güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim 3 aylık. Sadece anne sütü ile besleniyor. Gün içinde 2-3 kez memeyi reddediyor sürekli ağlıyor. Uykusu var gözlerinden alıyorum genellikle memede uyuyor ama o kriz esnasında hangi pozisyonu denersem deneyeyim tutmuyor memeyi. Kucağıma alıyorum ninniler söylüyorum sakinleşiyor yine almıyor. En sonunda yorgun düşüp kucağımda uyuyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu? Lütfen paylaşırsanız çok memnun olurum.