Havva2323 Seferdeniz normal çünkü bebekler dünyaya alışmak için anne memesini kullanırlarmış benimde 10 günlük bebeğim bizde aynı durumdayız
esmanur42 Seferdeniz normal tabi☺️ Eczanelerde göğüs çatlağı için kremler var emzirirkende kullanabileceğin onlardan temin edebilirsin👍🏻
Deletedmom138 Seferdeniz normal ama göğüs ucunuzu biran önce iyileştirmeye çalışın yoksa emzirmek eziyet olur
Melekyigiter Canim philips aventin acilen gogus kalkanını al her emzirmeden sonra kullan 2 gune gecer
Eceozdemir18 1 saat gene iyi biz o zamnlar yarim saate bir emerdik şimdi 4 ay 24 günlük istemediği zamn emmek istemio alışkanlık oldu şimdide bn veriom surkeli 😇
esmanur42 Seferdeniz benim bebeğim 1.5 aylık olana kadar sürekli emiyordu yarım saate bir ama bebekten bebeğe değişir sen biran önce kremi al çatladımı daha kötü oluyor😔
sevgice Seferdeniz o emmek istemicek de kim isticek. Dünyaya yeni geldi bildiği tek güvenli yer var o da meme. Hep memede bu sebeple kalmak istiyor. Siz de onun dünyaya adapte sürecini kolaylaştırın ve memeden ayırmayın lütfen 🌸
55eren55 Seferdeniz ay bende öyleydim canım sürekli emecek zannediyordum zamanla geçiyor şimdi emmek istememesi garip geliyor
Zehra_can Lansinoh kullan bende ölmüştüm o ilaçla iyi oldu. Emzirirken de kullanılıyor yıkamana gerek yok
Seferdeniz Zehra_can o kremden var canım ama insan yine de silmeden emzirmeye korkuyor siliyorum bazen