happygoky evet okudum o postu sordum hanfendiye o da benim belirtilerimle girmiş hastaneye bende korktum onu okuyunca çocuğa dokunmaya bile korkuyorum kimsemde yok eşim görevde sabahtan beri aklıma bi ton şey geldi. Ateşim vardı sabah düştü ama gögüs agrım ve halsizliğim devam ediyor gecmezse akşam gideriz hastaneye