Aybarskomm 2 aylik bebeğimiz en fazla ne kadar uykusuz kalabiliyor yada belli bi süre uykusuz kaldıktan sonra siz uyutuyormusunz
Sineemmm2 Aybarskomm gündüz uykuları 1 saat en fazla uyanıkken 2-3 saatte oyalıyorum uykusu geliyor yatırıyorum akşamda 10 da yatar
tuananilmoms Aybarskomm benim kızımda uyanınca altını alırım emziririm en fazla 1 saat sonra uyur tabi gazı olduğu zamanlarda uykuya direndiğide oluyor daha fazla uykusuz duruyor
Pispispis_06 Sineemmm2 2 3 saat nasıl oyaliyorsunuz merak ettim ağlamadan duruyor ben max. 1 ya da 1bucuk oylayabiliyorum uyku istiyor hemen ama uyumuyor memede 10 dk falan iyice huysuzlanıyor sonra..
Sineemmm2 Pispispis_06 alıyoruz babasıyla kucağımıza şarkılar söylüyoruz oynuyoruz yada yanıma koyuyorum koltuğa sesli oyuncağıyla şebeklik yapıyoruz öyle öyle saatler geçiyor