17gunluk bebegim benim sütüm öyle herkesin anlattığı gibi çok gelmiyor göğüs pedi aldım bir kere kullanmadım geliyor ama az.yine de bebegimi gunde 8,10defa emziriyorum ama doydugyndan suphe duyup mama vermek içime sinmiyor ve mama verince de kusuyor.aptamil kullanıyorum bebegim mama mi sevmiyor yoksa aptamille mi alakalı bilmiyorum