Prensinannesii06 Bende 50 kilo ile hamile kaldım 62 kiloyla doğuma girdim ve hiç zaman geçmeden 47 kiloya kadar düştüm… anneme göre emzirmeyi birakinca kilo alacaktim ama öyle olmadı🥱 oğlum 18 aylık ve hala geceleri uyanıyo ve cok iştahsız…bu şekilde ne kadar toparlanıp iyi görünebilirim ki? Özelikle kimseniz yokken.. insanların aaaa cokmussun bir cocukla ne hale gelmissin beni iyice sarstı…
Sonuç olarak artık uzun uğraşların sonunda diyetisyene başvurdum (online) şu kadar söyleyebilirim… cok öğün hiç aç kalmamak ve yatmadan yarım saat önce bile karnınızı doyurmak… suan kendimi daha iyi hissediyorum, tartılmadım henüz ama işe yarayacağını düşünüyorum (inşallah)🧡