Mutluluk
Merhaba, ilk gebeliğimde dış gebelik yaşadım. b-Hcg değeri 9000lerdeyken ilaçla sonlandırıldı gebelik. Yani değer yüksek, hamilesin diye bişey yok. 3 uzman doktorla görüştükten sonra netleştirebildik. O yüzden 1 doktorla kalmayın en az 2 doktordan teyit alın. Burada size hamilesiniz ya da değilsiniz diyen kimseye inanmayın. Uzmanından başkası bilemez. Sağlıklı günler dilerim.