Fr45 Günaydın sevgili anneler nasılsınız, bebeklerin kaç aylik ve nasıl emziriyorsunuz benim bebişim 4 aylik ve bi iki kere yatarak emzirdim işallah birşey olmaz
Nekwam Fr45 altna yastik koy canım yani kafası egimli olsun. Benimki 7 aydan beri yatarakta emer 21 aylik 🤗
Deletedmom388 Fr45 İlk zamanlar 2ay kadar yatarak emzirdim sonra istemedi.Ben de yatağa oturuyorum arkama yastık koyuyorum Dizlerimi hafif kaldırıyorum oh keyif😄 şimdi istemiyor 7.5aylık..ama sorun olmaz bence çoğu kişi öyle emziriyor
Fr45 Ve bnm kızım sürekli sol göğsümü emiyo sağ göğsümü gece uykuda emiyo gündüzleri sağ tarafı emzirmek ıstiyorum ama malesef ağlamaya başlıyor