Kızlar Gunaydin .
Bebeğimde (44 günlük) 1 haftadir bir şey gözlemledim. Ayaklarini surekli kendine çekiyor ıkınıyor. Ben gazı var düşüncesiyle ya da kakasini yapamiyordur diyorum. Gaz çıkarmaya falan uğraşıyorum. Iyi geliyor gibi 2 dk uyuyor uyaniyor. Sonra aç mi acaba deyip emziriyorum. Anlamadım suanda yine oyle ayaklarini cekip ikiniyor gazi cıktı alti temiz karnı tok. Anlamiyorum napiyor ya.