Oğlum doğdu doğalı uyumayı hiç sevmedi, ama bu 2,3 haftadir surekli uyaniyor…uyaniyor demiyim hatta hiç uyumuyor surekli emmek surekli memede durmak istiyor gunduz de, gecede. Ayagimda salliyorum uyuyor yerine koyuyorum hop uyaniyo. Bir suru ilac denedim. Alerji ilaci, baybay bitkisel ilac. Caylar falan. Hic biri etki etmedi. Atasax dan bahsettiler cok zorda kaldigin zaman ver diye. Atarax kullanan varmi? Nasil bir yol izlemeliyim😞