Oğlum 19aylık emmeyi bırakalı 5 gün oldu ve hala geceleri sık uyanıyor. Ne zaman uyuyacak bu çocuk. Bilen varsa söylesin. Çıldıracağım artık. Gece sık uyandığı yetmiyor birde uyutmak için daha çok uğraşıyorum. Nasıl bir şey bu uyku denen şey anlamadım. Dayanamıyorum😭