Oğlum 3ay 20günlük ve kırkından sonra bi huy çıkardı kakasını yapmak için genel olarak tören bekliyo😒 yani altını tamamen soyup bacaklarını kaldırmadan yapmıyo çocuk😒 kabız falan değil zaten anne sütü alıyo.böyle bişey yaşayan var mı sürekli bi şekilde uyarmak da iyi değil ama napsam bilemiyorum