Canım bizde doktorumuz ile görüştük
3 gün kuralı ile alerjik bi reaksiyon göstermiyorsa yumurtanin 4/1 ini vereceksin dedi ..bende ilk 2 hafta çeyrek verdim şimdi yarim veriyorum 2 hafta sonra 7 aylık olacak
7.ayda da tamamını vereceğim ben öyle yapıyorum ..
3 gün kuralında her gün yumurtanın çeyreğini verdim bir sıkıntı olmadı ..
Bende senin gibi baya pişiryorum😂😂