Merhaba! Uykuyla ilgili nekadar post actim bilmiyorum ama en zorlandigim ve bas edemedigim konu uyki ve uyutma.
kizim 16 aylik ve gün gectikce hersey daha kötüye gidiyor memede uyuyan bir cocuk gündüzleri 20dk bir uyanir ve sansli günümdeysem hemen geri uyur, geceleri ise ilk yatirdigimda 30dk sonra uyanir emer tekrar uyur ardindan 2 saat kesintisiz uyur sonra 1 saat arayla kalkar ve son 2 aydir saat 2 de uyaniyor ve enerjik bir sekilde 1-2 saat uyumuyor artik kafayi yiyecegim uykusu hep problemliydi artik tahammülüm kalmadi ne yapacagimi sasirdim