Alazzz Asyaaihsnser Oğlum uyudu benim uykum gelmedi tam yatacaktım bu seferde uyandı 😬 sallama mesaisi başladı bakalım ne zaman uyursa artık 🙄
[silindi] Asyaaihsnser bebegim 2 aylık galiba atak dönemine mi girdi anlamıyorum herhangi bi sorunu yok gazi ağrısı vs.karni da tok ama uyumuyor gözleri açık çipil çipil etrafı izliyor bende onunla beraber izliyorum tabiki 😁
Egeymen Eime he valla ya al benden de o kadar deli miyim neyim yaa bebek uyuyo ben Bi türlü uyuyamadım gitti halbuki çok yorgunum ama uyku firari 🤦♀️🤷♀️
Deletedmom283 Egeymen Aynı ben… Sabah 7 uyandım bebişlerim çoktan uyudu, ben ise hala zombilik peşinde 🧟♀️
Asyaaihsnser Alazzz biz bu sabah 5.30 da uyuduk önceki gün sabah 8 di bugün bilmem kaç oldur benim gözler kaydı artık 🥴
Alazzz Asyaaihsnser Allah kolaylık versin 🤲🏻 Benim oğlan uyudu ama yerine yatırmaya korkuyorum şimdide 😬
[silindi] Asyaaihsnser geçici bi süreçtir sabırlı olmakta yarar var ben öyle yapıyorum gece uyumazsa gündüz uyuyor tabi bende onunla beraber şükür ki Bende uyumayı pek sevmeyen biriyim 😁😁
[silindi] Asyaaihsnser ben ogle uykusuna yattığında yapıyorum herşeyi 12 de uyuyorsa mesela 1 saatte bütün işi yapıyorum bi sonraki uykusu 2 de oluyorsa o zamanda yemek yapıyorum sonraki uykularında bende ona eşlik ediyorum 😁😁