kukuleta bende 18 günlük anneyim. Hergun emziriyorum, yatırıyorum aradan beş dakika geçmeden boğulacak gibi oluyor farketmesek çocuk allah korusun boğulur. Geçen gün yan yatirmamiza rağmen O kadar sık bogulayazdi ki gece 2 de hastaneye gittik bi sorun mu var acaba diye. Doktor normal bırakın kendi haline izlemleyin o kendini entube edecektir dedi. Muayene normal dedi sağlıklı. Bebeklerde olur dedi. Eve geldik tv izler gibi çocuk izledim, bakalım kendini kurtaracakmi diye boğulurken. Son ana kadar dokumkayacam dedim. Ve evet kendi kendine kurtardı 😰 biz cook panigiz galiba.