Eloss5 Iyi geceler hanımlar. Kızım 3 ayını doldurdu. Ve ben kasik mamasi yapmak istiyorum geceleri. 3 aylikaylıkken yapan varmı ölçüsünü nasıl yapıyorsunuz. Bu ara da kızım emmiyor mama yiyor
Arasveannesi68 Eloss5 aynı durumdayım bebeğim 3 ay 16 günlük bi kaç. Gğn öncd mama reddi de yaşayınca açlıktan ağladı uyuyamadı mecburen aldım yaptım 1 yemek kaşığına 1 çay bardağı su şeklinde oluyor ölçüsü. Tadını sevdi ama kaşığa alışık olmadığından garipsedi sonra biberon alınca bidaha vermedim
honeyson Eloss5 yapmayın böyle şeyler ya hele ki bu dönemde bağışıklık sistemi diye bas bas bağırıyorlar verin çocuğunuza anne sütünü daha çok erken mama için hele bir de biberonla vermekten bahsediyorsunuz
Arasveannesi68 Eloss5 evet yapılıyormuş denemedim suyu 1 çay bar fazla katarsanız biberon ucu deliği biraz büyük olması lazım birde o şekilde oluyor.
Sin21 Kızlar işinize karışmak gibi olmasın ama 3 aylık bebeğe o verilir mi. Doymuyorsa vereceğiniz tek şey formül mamadır. Benim oğlum kadar mamayı zor içen bir bebek daha yoktur sanırım ama 3 aylıkken ek gıda vermeyi düşünmedim düşünülmemeli bence.
Eloss5 honeyson canım anne sütü alamadı hiç erken doğdu sütüm yoktu. Sonradan geldi ama nafile memeyi almadı. Sağarak verdim verebildigim kadar. Şuan mama kullanıyorum ve hiç doyduğunu anlamıyor. Bu sefer de midesi çok rahatsız oluyor. En azından katı birşey olsa doyduğunu anlar belki diye dedim.
honeyson Eloss5 vermeyin canım 6 aydan önce doktorunuzun önerdiği mama ile devam edin sindirim sistemini zorlamayın yazık