Sophie8 Sizin yazdıklarınıza ek olarak meslektaşlarım bankacılara (özellikle kamu bankalarında her zamankinden kat kat fazla yük ile çalışmaya devam ediyorlar), saatlerce ayakta kalıp asgari ücret alan market çalışanlarına, biz evde temassız hayatımıza devam edelim diye kapımıza kadar gelen kargoculara (normalde de motor tepelerinde oluyorlar ve kaza yapmaları durumunda hiç hakları olmuyor), görünmeyen, anılmayan, çoğu zaman bırakın takdir edilmeyi hakarete maruz kalan bütün o küçük kahramanlara teşekkür ediyorum. Bütün bu kahramanların hayatını ‘bize bişey olmaz yea’ diye riske atan herkese de laflar hazırladım.