Benim bildiğim rota aşısı bebekte semptom yağabilecek bir şey , basit ağızdan alınan birşey gibi düşünülmemeli, anlık replikasyon olursa müdehaleyi yapacak bilgi ve yeterli ekipmanınız olmayabilir. Örneğin reflüsü olan bebek kesinlikle rota aşısında dolu dolu kusma yaşayabiliyor. Yaşayacak demiyorum. Yaşayabiliyor. Çok araştırdım. En doğrusunun doktor tarafından yapılması, sağlık ocağı bile mesuliyet alıp yapmıyorken neden ben kendim evde yapayım ki . Çok saçma