alyacinarmavi canım öncelikle çok ama çok geçmiş olsun dualarımdasın🙏
bende kuveZde bebegimi beklemiştim 12 gün çok zordu seni çöl iyi anlıyorum
nerede yaşıyorsunuz ve hangi hastane de güzel yavru ?
birde benim kızım kakasını. Yapmıştı ondan hastanede kuveZde kaldı doğum esnasında
çama doktorlarla resmen savaştık biz eşimle bana emzirtmediler ben zorla girip emziricem dedim direndik TEn teması anneyle çok önemli ve kuvezden çıkartmak istemediler emmez dediler kilo kaybı dediler nefes alamıyor dediler dediler de dediler evde bu bebek bakılmaz dediler ömrümüzü yediler Allah basımızdan eksik etmesin ama onların da eline düşürmesin
allahım sizin yar yardımcınız olsun ezanların suyu hürmetine 🙏 ama şifdetle tavsiye ediyorum bebeğini girip emzir kuzum sen gör bebeğini eşine kucağına al kokla o da seni koklasın iyi olacak çok inanıyorum 🙏🙏