Kizlar bebegim 3 ay 21 gunluk cok haraketlenmeye basladi reflu yataginda destek yastiklari var gece sag sol yapip yatiriyorum yanliz yinede korkuyorum bogulma vesaire olursa die sizler bebeklerinizi bu donemlerde nasil yatirdiniz varmi bana bi fikir sunacak olan 😑 ya yuz ustu donerse gece uykumda duymazsam die cok korkuyorum uykularim kaciyor bi akil verin bana lutfen