Merhaba anneler ,
Doktorumuz kaşık maması ile destekleyebileceğimizi söyledi yalnız ilk biberon ile başlamamı söyledi. Yalnız kutunun arkasında biberon ile hazırlamada ölçek bilgisi yok.
Kullanan anneler bilgi verebilir mi ? Ölçek olarak ne kullanıyorsunuz ? Hangi kaşık kaç cc?
teşekkürler