Merhaba arkadaşlar bebeğim 3ay1haftalık mama+meme şeklinde gidiyoruz 1haftadır ara ara hem mamayı hem de emdiğini kusuyor Hemde sürekli uyumak istiyor birde bebeğim artık ne kadar uyumalı her 2saate bir emzirmek gerekir mi yani 3-4saat uyumalı mı normal olan nedir yardımcı olur musunuz bilgili anneler