Svdasya
Prematüre bebeğe emzik vermeyin zaten. Ya ne kadar saçma bilinçsiz tavsiyeler oluyor burada. Çıldırmamak işten değil. Tabi ki sürekli memenizde olacak, sürekli emzireceksiniz. Bebek hem prematüre doğmuş hem de daha çok küçük. Emzik verirseniz sizi emmek istemez sağlıklı büyüyemez. Süreç epey yorucu ama bol bol emzirin, yediklerinize dikkat edin. Moralinizi yüksek tutun. Sağlıcakla büyüsün bebeğiniz.